مستند سرعت زندگي
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

مستند سرعت زندگي

قیمت: 6500 تومان

طبيعت پر از هيجان و معجزه است، پر از زيباي و نشاط ، پر از تکاپو و حرکت ولي چشم ما نمي تواند به تنهايي همه اين چيز ها را ببيند. بسياري از حرکات موجودات يا آنقدر سريع هست که ما توانايي تشخيص آن را نداريم و يا بسيار کند يا سياه يا سفيد ، يا بزرگ يا کوچک. حال در اين مستند به عظمت پنهان خداوند در دل پنهان طبيعت و حيوانات پي خواهيد برد. اين مجموعه مستند بسيار زيبا و شگفت انگيز شامل ? قسمت است . در قسمت اول با شکارچيان جنوب غربي قاره آمريکا آشنا خواهيد شد. در قسمت دوم با قاتلان امريکاي مرکزي و جنگل هاي حاره اي و حشرات مختلف آشنا خواهيد شد. در قسمت سوم نيز با دوربين مسلح از شکارچيان شرق آفريقا آشنا خواهيد شد.
مستندي زيبا، محصول شبکه ديسکاوري است.اين مستند سرعت زندگي نام دارد.اين مستند درمورد شکارچيان طبيعت و طعمه هاي آنهاست که تا به حال ،فيلمي به اين زيبايي از هيچ شبکه مستندي ساخته نشده است.فرضيه اي که در سرعت زندگي نهفته است بسيار ساده است.تا همين اواخر بسياري از رفتارهاي حيوانات جذاب طبيعت ، آنقدر سريع اتفاق مي افتادند که چشم انسان قادر به درک آنها نبود و علت رخ دادن اين رفتارها از دست بشر خارج بود.بايد از تکنولوژي مدرن و نوآوري در فيلمبرداري ديجيتال تشکر کرد که توانسته است امکاناتي در اختيار ما قرار دهد که زمان را بسيار آهسته و حتي متوقف کنيم.حال ما مي توانيم لحظات باورنکردي در قلمرو حيوانات را به شکل زيبا مشاهده کنيم.
آيا دوست داريد دم مار زنگي را از نزديک ببنيد؟ به ديدار شکار کردن سوسمار برويد که چگونه با دم خود طعمه را به نازکي ورق کاغذ تبديل مي کند؟
پس اين مستند را از دست ندهيد
اين مستند شامل سه قسمت به شرح زير مي باشد :
1-شکارچيان جنوب غربي
2- قاتلان آمريکاي مرکزي
3- شکارچيان شرق آفريقا
قيمت کالا + هزينه پستي فقط 6500 تومان

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی